خارج از گود

زیستن؟از خود به دور افکندن مداوم آنچه می میرد

خارج از گود

زیستن؟از خود به دور افکندن مداوم آنچه می میرد

خارج از گود
آخرین مطالب

Cloud Hosting

سه شنبه, ۱۹ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۴۸ ب.ظ

امشب به پارک همیشگی رفتم

متوجه شدم که خودرو‌ام را هم همیشه در جای همیشگی‌اش پارک می‌کنم و از پارک کردن در جای دیگری می‌ترسم

بعد به داخل پارک رفتم و بر سر صندلی همیشگی‌ام نشستم

حتی از تغییر دادن صندلی‌ای که متعلق به من نیست هم می‌ترسم!

من همیشه از تغییر ترسیده‌ام

اما در زندگی‌ام بارها سعی کردم که به نحو دیگری زندگی کنم

چنگ به هرچیزی برای تغییر زدم اما نشد

نشد

من این هستم

موجودی که بیش از آب، درد درونش جریان دارد

من این را پذیرفته‌ام 

هرچند طاقت فرسا 

فرسوده کننده

اما دیگر عصبی نیستم...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۱۰/۱۹
عین میم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی